söndag 16 augusti 2009

dagen innan skolstarten!

såhär snygg är jag när jag är nyvaken och inte i ordninggjord
Imorgon är det den 17 augusti. Skolstart på en helt ny skola med nytt folk och i en helt ny stad. Jag har svårt att fatta hur tiden kunde ha gått så fort! Det ska bli spännande men självklart väldigt nervöst! Jag ska åka tillsammans med en tjej som gått på min skola innan, men vi har aldrig riktigt pratat med varandra. Nu ska vi gå i samma klass och allt. Vi får se hur det går.. Jag hoppas att det blir bra, och det blir det nog med.

En sak som inte alls är bra: Jag är förkyld! Hostar och har mig här hemma. Jag vill verkligen inte bli sjuk de första dagarna.. Jag har mått såhär hela veckan så jag får helt enkelt hålla tummarna på att det är påväg mot bättringsvägen.

Min helg har varit bra. Umgåts med bra folk och Victor har sovit här!
Puss!

4 kommentarer:

  1. det var skoj o va där i mjölby :p heheh xD <33 // victor

    SvaraRadera
  2. Du kommer fixa detta, men jag förstår om du känns lite pirrigt men samtidigt är det ju spännande:)

    /mamma

    SvaraRadera