lördag 29 augusti 2009

gårdagen: Super!

jag, nathalie & lena
(som har nåt mellan bena!)

Gårkvällen var behövlig! Träffade flickor som jag inte sett på 1-2 veckor: Jennifer, Josse och Lena! Sen var Ida och Nathalie där också såklart, men dom har jag sett för inte såå länge sen, tror jag. När jag kom till Nathalie så var det inte bara tjejer visst. Arthur, Stoffe och Wille hade hittat till Nathalie i stora Mjölby. Mycket trevligt folk, dom dära!

Kvällen rullade på alldeles för fort. Snack, Singstar, Ute osv.. Till sist var klockan dags att dra sig. Killarna skulle med en buss vid stationen och eftersom att jag bor så nära stationen hänkade jag på dom när dom drog. Klart man passade på, eller hur? Man vill ju helst inte gå själv hem på en fredag kväll. (Åtminstonde inte jag).

1 kommentar:

  1. Tack för kvällen, & tack för att du kunde komma! :D<3
    /Nathalie

    SvaraRadera