onsdag 12 augusti 2009

Renoveringsdags?

Godmorgon till alla som är uppe vid 6 på morgonen! Och godmorgon i efterskott till er andra som vaknar efter 11 hugget. Jag skulle också vilja ligga kvar och sova till åtminstonde 9, men min vilja är ingen lag hur mycket jag än skulle vilja att det var det.

Jag hoppas att alla märkte en skillnad på bloggens utseende? Om ni inte märkte nåt, vilket är gansks lustigt om ni inte gjort, så har jag gjort en ny header (för visst heter det så?) och bilden föreställer mina ögon. Bakgrundsfärgen är bytt till brun, jag har ändrat teckensnitt på inläggen och färger på texten. Fint?

Jag önskar att jag hade Photoshop på min bärbara. Just nu måste jag använda mig av Picnik och Paint så fort jag ska göra en bild. Lite irriterande då jag är van vid att bara kunna klicka upp Ph, göra det jag ska och spara i BRA kvalite, utan att bilden förstörs bara man öppnar den i programet. Ni kanske ser det på headern? Att bilden är suddig? Skyll på paint kvalitén när man sparar där, suger.

Jag tycker att alla ska läsa runt lite på Stina-Lees blogg. Hur ska man beskriva henne? Oslagbar? Otroligt duktig? Jag vet inte. Men en sak vet jag: Hon berör. http://stinalee.se/category/lasvarda-inlagg.html

Pussar!

6 kommentarer:

  1. ?? har du gjort nåt hmmm, ser bra ut får hjälpa dej med photoshop.

    SvaraRadera
  2. haha din elakting till far ;)
    ah, vi måste lägga in det snart innan jag blir galen! :o

    SvaraRadera
  3. Din nya sida är kanonfin, kanske lite mörk bara:)
    Men du är finast i världen så du vet det älskade dotter.!!!!

    /Mamma

    SvaraRadera
  4. Sidan ser jätte bra ut men lite mörk kanse.
    Lustigt att jag aldrig stöter på dig i Vadstena vi som är där så mycket jag ser att allt är bra med dig Kram Cilla

    SvaraRadera
  5. hehe tack :) Jo, jag skulle vilja ha lite nnorlunda egentligen men jag får inte till det.. Tror inte det funkar att göra som jag vill med Blogspot.com. Kram!

    SvaraRadera