söndag 2 augusti 2009

Söndag

I'm the mysterious girl on the hill

Nu är jag hemma igen!
Fotbollsgolfen med mammas släkt gick sådär. Jag fick pris för att jag var sämst av alla 20 pers som vi var. Tror dock inte att någon är något speciellt förvånade över detta fenomen om jag ska vara ärlig. Jag sparkade mer på marken än på själva bollen. Jag kan nog ha missat poängen med spelet, eller så är jag bara allmänt dålig på fotboll. Svårt att avgöra, huh?

De nästan två dagarna som jag fick spendera uppe i Söderköping tillsammans med Victor var helmysiga. Vi kollade på film, tog kvällsdopp och bara myste i varandras armar. Om allt går för sig så ska vi träffas igen nästa helg. Något att se fram emot? Ohja! Men då måste vi nog lägga oss innan klockan 5, hehe. busigt värre av oss

Nu ska jag lämna datorn och gå in till mamma, broder och Kajsa. Det vankas frukt coctail!
Puss!

psst.. Imorgon börjar jag jobba.. ett stort blä på det.

2 kommentarer: