söndag 30 augusti 2009

jag tycker inte om söndagar

Jag och Nathalie satte oss på 16.12 bussen igår för att åka till Vadstena. Vi kom fram till själva staden och duktiga som vi är hittar vi ganska bra där nu så vi gick själva till Arthur och dom. Vi slapp bli bemötta: framsteg! Vi kommer till utehuset där 4 coola grabbar sitter (bilden + 1 en till). Vi hade först planer på att åka hem på kvällen men vi ångrade oss ganska fort när vi insåg att sista bussen gick hem 20.20. Sjukt tidigt? Ohja. Så vi stannade kvar och det slutade med att vi sov allihopa där. Jag fick trängas i en liten säng tillsammans med Wille och Stoffe.. Gissa om det blev trångt?

Nu har jag precis kommit hem från Vadstena. Det ända jag har ätit det senaste dygnet är onyttigheter som pizza, godis och cola. Jag tänker fortsätta med den vanan idag.. Jag ska nämligen snart dra mig från datorn igen och göra pannkakor med glass, sylt, socker och grädde (om vi nu har allt). Mums!

Hörs kanske sen!
puss!

3 kommentarer:

  1. Hej sötnos.

    Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Det var roligt att du följde med iallafall, vi gör nog om det igen. :)
    puss på sötnosen min! :D<3
    /Nathalie

    SvaraRadera
  3. Ja, vadstena är en trevlig stad, så jag tycker verkligen vi gör om det :D<3

    SvaraRadera