söndag 30 augusti 2009

jag ska nog inte laga mat

osminkad bild, njut gott folk!

Pannkakorna blev verkligen inte goda! Jag lyckades få ner äggskal i dom och så blev dom tjocka. Jag vill ha tunna pannkakor, annars inga alls! (den här gången får jag skylla mig själv att det inte blev gott, bläh)

"Renovering" ?
Jag smider planer just nu förstår ni. Jag planerar att göra en ny layout/design (kalla det vad ni vill!) till bloggen. Den är så mörk och dyster just nu, passar verkligen inte in i min personlighet! Ska den passa mig ska den vara mer.. ljus och.. glad!

Sims 3
Känns nästan som att jag har övergivit mina sims spel. Sen 3an kom spelar jag knappt aldrig längre. Och sen jag installerade 3an på min dator funkar knappt tvåan (det bästa!) länge, buhu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar