torsdag 27 augusti 2009

Julafton i slutet av augusti!

Eller ah, julafton var väl lite att ta i. På julafton FÅR jag saker. Det här har jag såklart betalat själv. Jag gillar lönen jag fick från mitt jobb i somras, så lite av den måste ju handlas upp. Vad tycker ni om ordet shopping? låter riktigt bra tycker jag!


1 svart kjol, 3 långärmade tröjor, 1 svart stickad polotröja, 1 vit mössa, 1 rosa stor mjukis tröja, 1 cardigan, stumpor är alltid bra att ha, 3 linnen (svart/grå/vit är påväg).


1 "benvitt" nagellack, 1 kritvitt, 1 ljusrosa & 1 genomskinligt
+ En ny mascara

och sist, men absolut inte den oviktigaste: en godispåse och en cola flaska (som inte hamnade på bild)

PUSS!

1 kommentar:

  1. Du glömde skriva att du har världens bästa mamma som gjort plättar åt dig med i kväll.)

    SvaraRadera