onsdag 26 augusti 2009

onsdag

det kommer upp massa fler bilder på min facebook!
Nej, jag är inte död. Jag lever fortfarande! Bloggen har varit död däremot.. Där jag har varit har det inte funnits nån datorn och verkligen inte internet. Därför har jag inte hunnit/kunnat skriva något. Men ni ska få en "liten" sammanfattning av en av mina dagar som har varit grädden på moset!

Stegeborg med Himmelstalundsgymnasiet! Min tisdag började 04.45 på morgonen för att jag skulle hinna med allt och sedan en stund senare satt jag på tåget tillsammans med Sara. Vi kom fram till Norrköping och sedan våran skola. Hoppade på en buss tillsammans med klasskompisarna mot Stegeborg. Aldrig varit där förut men det var riktigt fint! Iaf.. Vi hade tipspromenad och fick jobba och slita lite. 17 ton "trädris" skulle flyttas, så ni anar inte hur varmt det var i den stekande solen! Sen blev det fritt en stund och då passade jag, Carro, Lisa, Amanda, Isabelle och Sofia på att testa på kanoterna. Vi fick låna två kanoter och jag satt med Carro och Lisa. Jag har aldrig varit så rädd i mitt liv innan men samtidigt haft så roligt! Jag och Carro satt skräckslagna i kanoten och skrek när alla vågor kom och Lisa var den som höll sig lugn av oss tre. Vilken upplevelse, haha!

Sen vandrade vi runt på berg, satt uppe på bergstoppen och mös och så grillade vi. En helt klockren dag med den nya klassen och lite tvåor! Och det var länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde den dagen! Men lite skador kom jag hem med allt. En halft stukad fot, rivmärken och sen har jag träningsvärk i rumpan, hm?

Tisdagsnatten spenderades i Jennys elevhemsrum med Jenny såklart och Sara. Träffade på Gustav, Tintin och Hannes och var lite sociala med dom och sånt innan det blev läggdags.




Nu tror jag inte ni orkar med mer text, så pusshej! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar