söndag 23 augusti 2009

söndagsmorgon

Godmorgon!
Jag sov himmelskt inatt verkligen. Somnade som en stock direkt! Asgött. Men nu har jag vaknat ur min skönhetssömn och jag har redan hunnit med frulle och sånt. Finns det något godare än frukost på morgonen? Tror inte det. Om en stund blir det duschen och sen tar nog jag och Nathalie bussen till Vadstena idag igen. Blir kul!

Vad tycker ni om Sommarflörtar?
Bra? Dåliga? Mysiga?

Jag tycker att det kan vara urmysigt att ha en sommarflört. Det känns nästan lite lättare för det blir mindre "krav" på att det ska bli nåt seriöst av det. Med en sommarflört låter man bara dagen komma och funkar det, så funkar det. Om det inte funkar bli det inte så stor sak av det. Skönt och befriande.

Har jag då haft nån sommarflört den här sommaren? Det tänker jag inte tala om för er haha. Mitt kärleksliv lämnar jag utanför bloggen :)

Puss!
och sök på Ras Cricket - Skin skin, verkligen värt det!

2 kommentarer: