lördag 22 augusti 2009

snart söndag men fortfarande lördag

vi kör en gammal bild idag!
Mina planer för dagen var vila, men det blev inte riktigt så. Efter en lång, trött och händelselös förmiddag behövde jag komma ut och röra på mig lite. Lördagkväll hallå, då kan man ju inte sitta hemma och uggla!

Vid 7 satt jag på bussen mot Vadstena tillsammans med Nathalie. Uppmötna vid brandstationen av Arthur och Stoffe för att sedan traska vidare till ett litet hus där en massa andra trevliga vadstenapojkar satt. Nu har jag precis kommit hem och sitter med en tallrik yoghurt framför mig. Känner mig ganska sliten och trött, skulle behöva lite sömn. Men det tar vi imorgon för nu blire att sitta framför datorn en stund! Tack allihopa för en riktigt bra avslutning på en (från början) seg lördag!

puss!

2 kommentarer:

  1. Tack själv!
    du gjorde kvällen till den bästa, och tack en än gång för att du följde med. du är såååååå bäst!
    /Nathalie

    SvaraRadera
  2. haha det är lungt! :D<3
    allt för att göra min flicka glad!

    SvaraRadera