torsdag 20 augusti 2009

torsdags pizza är gott!

Pizza på en torsdag, tack pappa!
Skoldagen gick fort även om jag gick till typ 4. Två timmars lektioner sitter väl gött huh? Det är lika kul som att sitta och stirra på en vägg i nån dag. Nej, förlåt. Där överdrev jag ganska brutalt.. Det är inte så jobbigt som man tror! Tiden går ganska snabbt faktiskt :)

På håltimmarna och rasterna så slinker jag och mina vänner in till Djurhuset och gosar med alla små lurviga och härliga varelser där inne. Visst önskar ni att ni också valde Djurvård ibland? Det tror jag iallafall för vem skulle inte vilja gosa med små mysiga sällskapsdjur hela dagarna?

Sen jag kom hem från skolan idag har jag inte gjort något annat än häckat framför dataskärmen och städat mitt rum. Kul va? Nja.. Får hitta på något imorgon då det äntligen är fredag! Och sen har vi ju den där härliga helgen som man har gått och väntat på under hela skolveckan! Kanske dags att träffa lite Mjölby folk då med? Känns som att tiden och orken för att göra något efter skolan nästan är helt borta nu.. Blir ju så trött när man kommer hem och jag måste ju gå upp så tidigt på morgonen nu..

Många pussar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar