onsdag 19 augusti 2009

vem tycker inte om Djungelvrål?

Igår sa jag att skolmaten var helt okej. Jag tar tillbaka det nu. Varför? Jo, därför att minst en gång i vecka serveras det FISK! Jag avskyr fisk. Hatar hatar hatar! Men jag brukar ju inte tycka om skolmaten så det var väl inget nytt?

Iallafall. Idag hade vi 90 minuters lektioner och vet ni? Dom går fort! Det kan bero på att allt handlar om djur och jag är intresserad av djur (duh, jag gör ett djur gymnasium!).

När jag kom hem med tåget idag var jag tvungen att stanna upp för en liten stund. Jag stannade och kollade från långt håll på ett barn som lekte med sin valp. Ursöta!

Föresten så är dom där 5 tjejerna jag går med i skolan störtsköna allihopa!
nu tänkte jag ta och göra mig en "mini-fruktsallad" med äpple, apelsin och päron!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar