tisdag 18 augusti 2009

Tisdag!

jag har börjat bli lite smått beroende av FarmerVille (facebook)

Åh, jag älskar min nya skola! Redan första dagen hittade jag ett "gäng" att hoppa in i! Jag trivs verkligen jätte bra på Himmelstalundsgymnasiet, det är underbart!

Idag hade vi inviduellt foto (hur tusan stavas det?!) och det blev nog ganska bra. Lite små pinsamt när hela kön kollar på, men sånt är livet. Imorgon ska vi ha klassfotto/gruppfotto. Blir nog också bra, hoppas jag. Får se till att inte göra nån lustig grimas på bilden, hehe.

Över till skolan:
Den är liten men med ganska många elever.. Byggnaden är urmysig och det är inte så många salar att hålla reda på. Lärarna verkar asbra och verkar vara omtyckta av alla elever på skolan. Matsalen är också bra och maten verkar helt okej (trots att jag är så kräsen med mat!). Gympahallen verkar dock ganska liten, men det överlever man med. Min blivande klass (vi är inte klassindelade än) verkar också asbra, så jag är helnöjd med medd gymnasieval!

1 kommentar: