söndag 9 augusti 2009

Söndag


Här är filmen när min farbror Ted sjunger.
Måste bara berätta: Han gör sig inte på och han var inte så jätte full
när jag spelade in. Han sjunger alltså såhär.


Om ni har hört värre än det här tycker jag allvarligt synd om er!

Igår var det tjejfest hos Jennifer. Först blev det kubbspel och sen grillning. Vi åt ute i hennes trädgård och det var helmys. Riktigt fint väder fick vi på kvällen också! Det tackar jag verkligen för! När vi ätit upp maten satt vi kvar utomhus en bra stund. Vi pratade och det dracks lite (jag höll mig till min barncider! 8D). När det började bli mörkt så ville Linnea berätta en spökhistoria och sen var det läskiga historier tills det var helt svart ute. Då gick vi in. Ni vet väl hur det brukar bli när det är tjejfest? Dans, dans, mer dans, sång och mycket snack! Bättre blir det knappast! Tillslut somnade vi 6 tjejer i en dubbelsäng när klockan närmade sig 3. Tack så mycket för en oförglömlig kväll!

Idag då.. Kom hem till mamma vid 11 på morgonen kanske? Kände mig lite små seg och trött så jag satt vid datorn en stund. Sen åkte jag ner till skogssjön med mamma och Tor. Solade mest men doppade mig 2 gånger iallafall. Jag var fortfarande trött, så jag somnade tydligen i en timme på badet. Jag låg och kramade mobilen i sömnen och hade visst sagt något också.. Hm.. Vaknade iallafall av att någon, *host* TOR *host*, häller kallt vatten på min rygg.

Nu sitter jag vid datorn, som ni förstår. Tänker inte göra nåt mer idag.. Solen börjar försvinna och det är nästan mulet ute nu. Vi fick iallafall ha sommar i några dagar till.. Tur är väl det. Jag är glad att det ska bli sämre väder i veckan nu när jag jobbar. Jag hatar att behöva sitta inne och ha ångest över att solen skiner ute.

Puss!
och victor hälsar, haha!

4 kommentarer: