lördag 8 augusti 2009

lördag!

Ja, vart är jag? Just nu är jag hemma i mitt rum hos mamma. Men vart hart jag varit då? Bloggen har ju varit stillastående ända sen i onsdags!

I onsdags jobbade jag på skänningemarken. Olidligt varmt men många glada marknadsgäster som åt MSE godis och fick MSE ballonger. När mitt arbetspass äntligen var över så träffade jag massor av trevliga människor i skänninge som jag sedan spenderade hela kvällen med. Vi var på tivolit till halv tolv ungefär för sen blev jag tvungen att dra mig hemåt tillsammans med Lyngstad och Emelie. Jag skulle ju jobba igen dagen efter!

Torsdagen var ungefär likadan. Sjukt varmt men glada personer. På torsdagen köpte jag även 4 små saker. Kan ju inte komma hem tomhänt från Skänningemarken!


Två diadem (svart och brunt) & Två armband!

Igår var det fredag och pappa blev närmare 90 än 0. Kan ni räkna ut hur mycket han fyllde? (45 år fyllde han, för er som är lite mer trögfattade än de andra läsarna) Det blev fest i pappas lägenhet med mycket folk och singstar sjungande till halv 2! Stackars grannar säger jag bara! (Får lägga upp en film när min farbror sjunger sen! Sveriges sämsta sångare!)

Idag blir det tjejfest hemma hos Jennifer Larsson med bara trevliga och söta flickor! Det ser jag verkligen fram emot! Kubbspel, grillning and you name it! Tagga tagga!

Puss!

4 kommentarer:

  1. Vi ses snart! :D<3
    / Nathalie

    SvaraRadera
  2. TaggaTagga! :D<3
    blir bäst<3
    /IDA

    SvaraRadera
  3. Vad i hela världens namn menar du med detta jag fullkomligt ägde o var hur göddig som helst på singstar så det så..............

    SvaraRadera
  4. Ida: det VAR bäst! :D<3
    Anonym/Ted?: Jodå.. du var jätte duktig. jag menar det verkligen! ;)

    SvaraRadera