tisdag 4 augusti 2009

tisdag

Bilden är fucking awesome.

Jag struntar i vad ni tycker om bilden. Tyck den är ful, gräslig eller vad som helst. Jag har ett självförtroende som knappast en liten sketen fjortis kan knäcka så fortsätt suga ni, era fjollor, som dränker ner er i smink och gärna visar halva brösten för att få uppmärksamhet. Det funkar tills ni fyller 18 och inser vilka stora misslyckanden ni är hela högen.

Så, nu har jag visat lite av mitt hav emot alla larviga småtjejer som gör sig dummare än de egentligen är.
Över till annat:

Idag var andra dagen som jag jobbade. Det ända jag och Anna (en annan sommarjobbare) har fått göra är att städa.Vi har fått alla möjliga "uppdrag". Det ena är jobbigare än det andra. Igår skulle vi tvätta alla dörrar i hela huset! (dörrkarmarna och handtagen också!). Det låter ganska onödigt och överdrivet va? Med tanke på att huset är 4 våningar högt och fullt med korridorer och kontorsrum överallt, plus att dom har en källare också så blir det FÖR mycket. Ett par dörrar med andra ord.. Usch!

Imorgon och på torsdag slipper jag iallafall stiga upp ur sängen vid 05.30.. Jag ska jobba inne i Skänninge på Skänningemarken i MSE tältet så jag börjar 1030. Sovmorgon i två dagar, me like! Men sen på fredag blir det den vanliga tiden igen.

Fredag blir sista dagen jag jobbar för veckan, och det kommer vara underbart! Fredag betyder att det snart är lördag och helg, och lördag&helg betyder tjejfest hemma hos Jennifer Larsson! Efterlängtat till tusen!

Igår var vi hundvakt åt Antonias "valp" Svante (han är mer tonåring nu). Jag vill också ha en hund, buhu. Men nu ska jag sluta skriva. Vem orkar läsa igenom allt det här egentligen?
Puss!
jag älskar de här killarnas humor!

2 kommentarer:

  1. Jag orkade läsa allt, wihu! :D
    Jag kommer och hälsar på dig på skänninge marken imorn (; <3 / Nathalie

    SvaraRadera
  2. STORT grattis till ditt tålamod Nathalie! :D
    Ja, det tycker jag verkligen! Hitta MSE tälet, hitta MSE tälet! woho!
    <3

    SvaraRadera