tisdag 1 september 2009

längtar till helgen, mycket!

bilden är från kolmården!
Amanda har tagit bilden, men jag har redigerat den litegrann.

Visst är Carro och geten söta?
Efter skolan idag så hoppade jag, Sara och Hedda av vid Söder Tull för att stanna kvar i Norrköping en stund. Vi tänkte gå på stan och lite. Jag skulle köpa mig en ny plattång var tanken (min gamla har jag lyckats slita ut eller nåt, haha). Innan vi riktigt började glo runt i affärer satte vi oss på Donken (McDonalds för er alla som ligger lite efter) och köpte lite mat. Jag och Sara delade på två stora pommes, glass och kolasås, flötos är vi. Inne på donken träffar vi Melani och Emelie som sedan hänger på oss in till affärerna.

Jag hittade min plattång på Clas Ohlsson (aka gubbaffär). Riktigt nöjd med den trots det billiga priset! Tror att den är bättre än vad min förra dyra plattång var i början, så plattångar från gubb affärer rekomenderas haha. (Kommer väl kanske nån ointressant bild på den snart).

I helgen då. Vad planeras? Jo, på lördag ska jag iallafall fira min bror en stund. Han fyller 18. Vi firar honom inte hela dagen, så på eftermiddagen hittar jag nog på nåt. Sen dom andra dagarna är fortfarande oklara (bara tisdag fortfarande, hallå). Kanske Vadstena? Känns nästan som att jag bor i Vadstena på helgerna nu för tiden, är där sjukt mycket.

Men chacha på er (krillegiiirl, hoho).
puss!

4 kommentarer:

  1. Får väl va gla om jag får se dig en stund i helgen.....hihi

    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Okej kul, Du kan väl hälsa Robin Grattis från mig på 18 årsdagen =D

    SvaraRadera