onsdag 2 september 2009

Vandra i skog imorgon, yay!

jag är jävligt cool som brandman!
och jag bekämpar bränder stora som hus! (not)

Skola, som vanligt. Matten är verkligen snabbmatte. Vi ska hinna med 3 olika kapitel på 4 mattelektioner. Herre min skapare säger jag bara!

När jag kommit hem till min kära lilla skithåla till stad möter jag mitt ex på vägen hem. Först blev jag bara förvånad och tänkte "Vad gör han här?" men sen blev jag faktiskt glad över att se han. Det kändes bra att få prata lite med han, även om det inte var för särskilt länge för han skulle med en buss hem.

Imorgon ska vi vara i skogen hela dagen med klassen. Vi ska vandra omkring i Kolmårdsskogarna och kolla efter kryp och sånt äckligt. Men det blir nog helt okej. Inget kan bli tråkigt tillsammans med himmelstalundstjejerna!

Föresten. På sönsdag blir det nog vadstena, woho!
pussar!

1 kommentar:

  1. Du kommer nog ha dom snyggaste gummi stövlarna med i morgon:)

    Puss mamma

    SvaraRadera